Where have you been all my life?

MIN MOBIL FUNKAR IGEEEEEEEEN!!!!!!
haha sorry för mitt dampinlägg igår, behövde avreagera mig...
Satt och väntade på sjukhuset i ca tre timmar, köpte en tidning och en läsk, sen när jag var klar drog jag ner på stan, köpte mat och åkte till fyrishov. Kom dit vid ett, min profil börjar kvart över två, så jag var helt ensam där i en timma. Satte på musik och sprang runt och hoppade omkring och hade jättekul haha. Nu sitter jag hemma, har hjälpt pappa i trädgården lite, och har fett ont i magen för alla muffins jag åt...
 
Ikväll chillar jag bara, är sjukt trött som vanligt, så kommer seriöst gå och lägga mig före bolibompa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0