What it takes to come alive

Får lite smått panik för att jag fortfarande inte kan sträcka ut armbågen, väldigt obehagligt...
 
Är nyduschad och ska snart ner på stan med Emelie och Josse, kanske köper något om min snåla far ger mig pengar. Han tror jag kan leva på 300:- i månaden, och då måste jag köpa mat själv. Man ba va?
Sen ska jag iväg på träning i c-hallen, kommer hoppa massa och sen vet jag inte, får fortfarande inte belasta armbågen, ååååh fuck it.

Har tävling med Joanna också, min förra flyer ni vet? Den som har deadly snabbast/närmast deadly innan jul vinner. Vi har inget pris än, men ändå, haha.
 
Ska dra ner och fixa håret nu och sminka mig, ha en bra dag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0