Well, okay.

Kände att jag hade lust att blogga ändå. -ish.
Sitter och kollar på Ghost Whisperer, gamla avsnitt på sjuan, men ändå värt.
Skolan var som sagt chill, fast jag glömde skåpnyckel. Började halv nio med spanska, kunde ioförsig inte koncentrera mig, allt va typ cp, sen hade vi mentorstid+livskunskap. Då gick vi typ på rundvandring i Fålhagen och gissade städer i sverige, räknade matte och tog foton typ. Ja min skola är cp, haha.
Efter det var det lunch, åt på Subway med Hilda och Josse. 
Sen var det svenska och matte. Ganska kul typ
Profilidrott efter det, älskar verkligen de träningarna när vi har Ambjörn, dom blir så roliga. Fick skolbusskort av skolan innan också, så hela mitt år blev räddat. Thanks heaven!

Drog sen hem till Sanna, vi kollade gamla friidrottsresultat, skrattade och åt lax, hade lite lagom mysigt.
Mamma hämtade mig kvart i nio, så pratade jag med Emelie på vägen hem och hemma, i nästan en timma.
 
Men nu ska jag strax sova, musik 08.20 imorgon, sleep tight bitches.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0