Esta día

Idag har varit en riktig rolig dag! Träningen imorse var rolig, körde mycket frammåt, och så lite annat. Missade bussen till skolan med ca fem meter, så gick och tog 13 istället, kom typ fem min sent.
Hade läsförståelse på spanskan, gick ganska bra, lyckades helt ok. Efter det drog jag, Emelie, Kornher, Wille och Tobbe till coop och köpte BenJerry till lunch haha.
Efter skolan drog jag och Josse ner på stan och leta prao, vi ska ringa och mejla lite imorgon, och se hur det blir. Vi drog också in på hemmakväll och köpte liiiite godis, haha, men faktiskt, det behövs inte särskillt mycket mer!
Nu ska jag fixa mig i ordning för träning, vi hörs efterråt! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0