Stuck in my daydream.

Går runt som en zombie och fantiserar om hur jävla grymt livet skulle kunna vara. 
Ska ner med lillasyster på stan start iallafall, hon får bogsera mig fram med mitt gips, haha. JAG ÄR SÅ FUCKING TRÖTT PÅ DET!
 
Sedan vet jag inte vad jag ska göra, antagligen bara ligga hemma och vila och kolla på random serier. Om ingen vill träffas såklart. Men ut och festa ska jag inte göra. Inte på hela året. Usch och blä för sprit. Förrutom för Malibu-glassdrinkar. Ish.
 
Anyway, har suttit och kollat på hela Appleeventet, två timmar långt. Men snälla ge mig en Iphone. Pallar inte med skit-androidsystemen, dåliga processorer och dålig kvalité över huvud tagen. På en hiss och diss-skala skulle lågpris-andoidmobiler ligga lååångt under längst ner.
 
Ska ta och fixa lunch nu iallafall, tre mål mat om dagen är bra för magen. Eller ja, typ.
 
ADIOS.
 (y esta es mis hissa och dissa-osminkadebilder)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0