SO och kaoshår

Hola todos, sitter på SOn med Josse och låter bli att jobba. Vi har vikarie så alla springer runt och är fett busiga. Vi slutar kvart över, så det är 20 minuter kvar.
Vaknade vid sju imorse men låg kvar i sängen till halv åtta och latade mig. Besökte mammas garderob och snodde en vit skjorta och så gick jag ner och skulle fixa mig. Då visade det sig att mamma hade tagit med sig plattången till Malta där hon är i en vecka, så jag kommer behöva locka håret varje dag istället. Men idag körde jag på uppsats efterssom jag ändå har träning idag.
Lyckades iallafall ta så lång tid på mig så jag missade åtta-bussen, så jag var tvungen att cykla till skolan istället. Och då lyckas man ju tappa 100-lappen jag fick av pappa imorse till mat. Oh fuck.

Har ju inget att göra nu, så jag gjorde någon konstig knut, lite kaos med det blev helt ok tycker jag.
See ya later guys, kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0