Rain

Det regnade igår när jag gick och lade mig, och det regnar nu. Usch.
 
Satt uppe till 01.40 och kollade på Matrix, förstod ingenting i början, men jag fattade efter ett tag, och då blev filmen grym! Ny favorit nästan.
 
Febern är borta, är bara lite förkyld, men jag är i stort sett frisk nu, efter att ha varit hemma från skolan med feber hela veckan. Lycka!
Idag kommer bli grym. Ska bara chilla nu på dagen, sen ska jag ner på stan, köpa en present till Carro som fyller år har fest. Så det blir bara sågot litet haha. Efter det blir det lagmiddag med Mustangs på Dragon Palace. Kommer bli myyys.
Efter det drar jag hem till Carro, har kul, sen sover jag och Sara hos Leo.
 
Sen till dom bästa nyheterna på länge: Jag går i sveriges bästa juniorlag. Excaliburs. Satan vad glad jag blev när jag kom in.
 


 
Men nu är det dags för frukost, sen ska jag väcka resten av huset. Och ni får en jättefin bild på mig.
Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh grattis! Vad roligt att läsa :)

sv;
Jodå det är bra här med hihi. Ha en fortsatt grym lördag iaf, kraam ^^

2012-09-01 @ 13:57:59
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0