Poisoned

Vad hände med min comeback? Hahaha.
Hade en grym lördag iallafall, men jag låg och spydde hela söndagen, förgiftad av någon jag ätit druckit under kvällen innan. Sen hände det ju lite annat på natten också, haha.
Har varit hemma från skolan idag också, känns lite skumt att vara hemma från skolan sähär länge. Har inte vart där sen förra måndagen.
 
Får snart besök av Hanna, Matilda och Bea, i guess, ska ha det mys, typ.
Ska försöka äta lite också, ligger däckad efterssom jag inte fått i min någon näring, har bara ätit lite lax och ris idag. Men jag spyr inte upp allt längre iallafall.
 
Fäller också en tår för att jag inte får träna ikväll. Har inte tränat på en evighet typ. Fattar inte. Brukar alltid träna cheerleading, sålänge jag inte är dödssjuk. Men sen så är det ju mycket hårdare träning i år än vad det var i Mustangs.
 
Och här en några av alla bilder från i lördags och söndags, de andra är inte ok haha. Det kanske kommen en video från i söndags också, haha. Vi hörs senare ikväll. Nu ska jag kolla på Project Runway.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0