Over the edge

Ska gå och lägga mig nu, har kollat på lite film och ätit mackor och druckit te. Råkade spilla mycket lite när jag hälde upp tevatten i koppen.
Kopp är faktiskt ett väldigt fult ord. Tänk på det. Kopp. Kopp.
 
Kopp.
Koppkopp.
 
Askorbinsyra är också ful. Väldigt fult faktiskt. Måste vara bland de fulaste svenska orden.
Kopp och Arkorbinsyra.
 
 
Jag vill ha en moppe. Fatta hur chill det skulle vara. Slippa cykla och vara fett cool <333333333
Vill ha en sånhär typ ↓, såg en förrut, och den här var ganska lik. Gillar det bruna, men ändå inte... Anyway, ska skaffa gymkort. Gå och gymma med Emelie, Kruse, Kornher, Olof, Martin och massa andra efter skolan och så. Kommer bli vältränaaaaad.
 
Godnatt iallafall fina människor, och följ mig på instagram förrensten! Den uppdateras betydligt oftare än min blogg, så fort min mobil funkerar, vill säga. @rebeccadahlquist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0