Oh damn

Haha sex inlägg igår och inga idag, duktigt!
Har haft en ganska rolig dag, på bilden blev några av killarna helt one direction-galna och dunkade what makes you beautiful resten av dagen. Rees.
Efter skolan drog jag hem till Alex, vi kollade på project X igen och så, sen tog jag bussen till träningen och sen hämtade mamma mig och Helena.
Vi har börjat med hopp sekvensen och team-gympan, kommer bli så jävla grymt ska ni veta!
 
Imorgon efter skolan ska kanske jag och Emelie dra till fågelsången igen och kolla prao, annars går vi någon annan stans och kollar. Vill praoa på konditori helst, för man får typ äta massa onyttigt!
 
Glömde berätta, kör en detox nu, det behövs haha. Så det blir högförbrukning på blåbär i tolv dagar!
Men godnatt och sov gott säger jag nu.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0