Let's come up with something dumb to do.

Sitter i sängen och lyssnar på Bruno Mars. Ååh älskling alltså.
Städar lite smått också, men orkar inte riktigt, så jag skiter i det, hihi.
 
Dagen har varit riktigt bra faktiskt. På elevens val gick vi till matsalen och hade prisutdelning och så, sen fick min klass kör nån lekaktig sak på skolgården, bilder från det kommer sen.
Sedan hade vi chill svenska som vanligt, men vi har fått i läxa att skriva en artikel. Jag funderar på att börja skriva nu när jag har tid, men jag orkar inte riktigt tror jag, som vanligt.
 
ÅÅÅÅÅÅH TALKING TO THE MOON ÄR SÅ SORGLIIIIIG!! wellwell, ett utbrott är tillåtet då och då...
 
Hade en rolig mattelektion också, med "avslappning" på slutet, bara Storm (vår lärare) som la sig ner på bänken, resten av oss satt helt rakt och kollade runt i klassrummet. Jag och Emelie höll på att börja skratta jättemånga gånger också. Good luck till oss.
 
Efter skolan åkte jag till Gränby och träffade Amanda, vi käkade icas salladsbuffe och snackade om livet. Vi märkte hur lika vi faktiskt är, det är sjukt!
 


 
Ska ta en kopp te nu och fortsätta läsa lite bloggar, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0