I want to fall asleep and never wake up.

Ååh jag är så trött nu, och det är iskallt så jag ligger ihoprullad till en boll under täcket och typ hackar tänder.
Efter UNT-saken igår, som tog typ två timmar, gick jag först på stan med Emil en stund, kollade på jackor, sen träffade jag Sanna och Josse och gick med dom ett tag. Åkte hem efter det och åt och fixade mig inför träningen, sen skjusade pappa dit mig. Kom dit 40 minuter tidigt haha, men det var flera som var tidiga, så det var chill.
Vi görde 360s massor, och mycket trick, och de var kul. Fick några slag däremot, så har typ värsta bulan i pannan haha.
 
Sista bussen till skolan går om femtio minuter, så jag måste skynda nu, även fast jag bara vill ligga kvar och sova... Kisses and hugs.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0