Going strong

Har druckit två till glas smoothie nu när jag kom hem, alla blåbär är slut nu haha.
Hade orientering i förmiddags, var med Olof, Leo, Felix och Zacke. Tog sex kontroller och Leo återfuktade en silverchihuahua.
På biologin, som jag och Sanna kom några minuter sent till efterssom vi knappt han äta lunch efter orienteringen, var Carros mamma där. Hon jobbar på sjukhuset och hon visade lite någar och annat omysigt.
Efter skolan drog jag hem direkt, var jättehungrig haha. Jag och pappa har hittan en typ perfekt lägenhet, hoppas vi kan få den! 
Måste göra något annat också, men jag glömde vad... ovanligt.
 
Ska däremot inte göra något kul nu, väldigt ovanligt det också...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0