Flow-chest-360

Ligger och sover i soffan, helt sjukt hur trött jag är, galeeet.
Profilen imorse var ganska kul, körde uppvärmning med handbollskillarna, gulligt haha.
På luchen, som är typ 90 minuter, satt jag själv haha, för alla i man klass var bort, men sen kom 9c och räddade mig, de hade so och skulle jobba ute, Kornher slängde en blomma i marken så jag gick och planterade den en bit bort...
Efter skolan drog jag hem till Sara, vi hade chill, fixade mat osv., sen gick jag till centralen och tog bussen med Sanna Anzen till Fyrisskolan, där vi hade träning.
Alla fyra cheerlagen i USC var där, det var roligt att se alla. Vi körde lite tossar, sen stunt. Min grupp skulle försöka köra flow-chest-360, det gick åt helvete faktiskt haha. Jättesvårt. Sen hoppade vi våran hoppsekvens sju gånger, jag var tvungen att hoppa utan armar, jättejobbigt och mycket svårare än det ser ut, men det blir bra i längden, hoppstyrkaaa!
 
Men nu måste jag seriöst sova, godnatt finisar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0