Ångest

Sitter hemma framför datorn och gör absolut ingenting. Som vanligt.
Insåg nyss hur körd jag är just nu, pallar inteeee, vill bara slippa allt. Skulle lånat 400:- av mamma till pappas födelsedagspresent, sen glömmer hon sätta in pengar och nu är hon på Malta, så pappa ska sätta in åt henne. Sen måste jag låna 300:- av pappa efterssom jag inte har sålt alla klubbrabatter. Sen har Hannas cykel blivit stulen från min skola, så måste låna 1000:- av pappa till det också.
1700:-
Den kunde man ju gjort betydligt viktigare saker för.
Vill inte.
Heeejdååååå.
 
Nej men efter skolan drog jag till Stadsskogen för att möta upp Emelie som hade haft idrott, så gick vi och köpte pizza, sen åkte vi in till stan och kollade prao. Tog sedan bussen hem och nu sitter jag här.
 
Borde ta och göra något viktigare, typ skriva på svenskaläxan eller plugga engelskaglosor. Så är det ju biologiprov på fredag också.
Det är ganska häftigt att jag klarar skolan bra även fast jag aldrig pluggar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0