All around me are familiar faces

Ska precis gå och lägga mig, tänke nästan lämna er utan ett inlägg, men jag håller ut haha.
Jag och Emelie hade det mysigt på stan, kollade runt i de flesta affärer och åt på cupido, sen drog jag till träningen som cokså var rolig. Hoppde utan armar i typ en timma efterssom det är det ändå jag kan göra, men mina hopp kommer bli grymma, so watch out! Efter det fixade vi lite med koreografin, sen tossade vi en stund. Kan tossa ordentligt nu, så jag kommer kunna stunta fullt ut på torsdag iallafall!
Mamma hämtade mig och Helena efteråt, och när jag kom hem hade pappa stekt pannkakor åt mig, så jag gjorde pannkakstårta! Fast den iden kom jag på när jag redan hade ätit upp hälften, så den blev ganska platt...
 
Ska sova nu. Älskar att sova, fast inte ensam... Anyway godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0