Hard as Wraps & Paranormal Activity 4

Hej!
Har suttit vid datorn nu i en timma sen jag vaknade, idag blir en chill dag med packning sen träning, längtar!
 
Jag måste rekomendera, ni vet att jag köpte lite nagelgrejjs förrut va? Köpte bland annat Sally Hansens Hard as Wraps, och den är grym! Det är som ett genomskinligt nagellack som man har på, och sen tar man bort det och har på nytt varannan dag. Naglarna blir jättefina, hårda och går inte av, som dom alltid brukar göra för mig. Så prova det om ni har sköra och tunna naglar! Jag tror det kostade ca 100:-
 
 
 
Igår kväll var jag på bio med Emelie och Kruse, vi såg Paranormal Activity 4, och måste säga att den är grymt bra! Jag skrek väl en sådär 4 ggr och mosade sönder Kruses hand under hela filmen... Måste tacka 25-åringen som satt på raden framför oss och kommenterade allas reaktioner lite då och då, gjorde filmen så himla värd att se, och det blev några skratt också, mellan mina "nej jag vill inte" och "varför varför varfööööör, döda mig" haha...
Kom hem vid tolv så jag orkade inte blogga då. 
 
 
Ni får se till att ha en bra dag allihopa, det ska jag ha! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0