Du kan också glädja andra som på denna jorden vandra...

KLAPPA HÄNDERNA, OM DU ÄR RIKTIGT GLAD! *KLAPP* *KLAPP*
Vet inte hur många gånger jag hört det idag hehe, men annars har det varit roligt!
Efter praoen åkte jag hem, åt, drog ner på stan med Sara i en timme och hade lite "girltime". När jag kom hem sen vid halv sex insåg jag att jag inte hade några nycklar med mig. Och Klara och pappa var på fotbollsträning. Så jag satt inlindad i ett duntäcke på uterummet och läste en bok tills det blev mörkt, då gick jag och hoppade studsmatta. Pappa och klara kom hem typ sju, så jag hade en riktigt mysig stund all by myself...
 
hahah har små drakula-svansar i håret (alltså mitt hår föreställer det, jag är ree) OCH JAAAAA JAG ÄR INTE SÅ JÄKLA FIN HELLER OK!?!?!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0