Here we are again in the middle of the night, we're dancing round the kitchen in the refrigerator light.

Hej. Godmorgon. Hola, ciao, konichiwa, hello, sawadee, merhaba, privet, guten tag, nihao, moi, ztravo, selam, salut, bonjour, nabadeey, slaw, dzień dobry. Hej alltså.
 
Vaknade tio, kollade klart på sista avsnitten av Chuck, och jag hoppashoppashoppashoppashoppashoppas att det kommer Chuck versus the movie eller säsong sex. I'm begging.
Desperat jojo.
 
Ska äta frukost, fixa garderober hos pappa, äta lunch, träna, duscha och sova. Mitt sociala liv är alltså -3 på en skala 1-10, och min lathet är nog en 7a. Det var allt jag ville säga, så ni alla får ha en riktigt bra dag, och sova gott inatt och jag vet inte vad. 
 
Adios.
 
Världens finaste, bästa, underbaraste excali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0