Hemma och sjuk :/

Kom hem från skolan för ca en och en halv timme sen, sitter och äter choklad i slowmotion nu, har jävligt ont i käken..
Jag skulle passa Martin Isaacs på flickis på profilen, så lyckas jag hålla fram huvudet på något konstigt sett, så jag får hans hand/arm på kinden/käken med världens kraft, så jag typ kastas ner från mattan vi står på, så just nu kan jag varken prata, skratta, gapa, eller stänga munnen ordentligt...
Håller på att bli sjuk, jag skakar och är trött hela tiden, inte mysigt, eftersom cheer-träningarna drar igång imorgon :/
Ska iallafall iväg till Gränbyskolan ikväll för att träna 8-10, men tror att jag bara tränar på friståendet, sen får pappa hämta mig, om jag inte orkar vara kvar längre.
Drog iallafall ner på stan en stund efter profilen, träffade massor av folk som jag inte träffat på en evighet känns det som, så jag är på riktigt bra humör nu :)
Nu ska jag ner och fixa middag, även fast jag inte kan tugga, haha.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0