Dagens Haff

Dagen har varit lugn, började skolan med musik, sen matte, lunch, svenska, livskunskap och so.
Längtade faktiskt lite till skolan, men jag kunde inte sitta normalt på stolen, blev ju biten av Leo igår på ruggen och benet medans vi fightades hahaha ^^
syns inte så tydligt, men det har blivit mycket blåare på benet idag.
Jag kom iallafall nyss hem från Stenhagenskolan, jag har tränat barn i gympa, klockan 5-8, det är faktiskt väldigt roligt, framförallt när man kan plåga dom med styrka :)
Som rubriken säger, dagens haff (och jag menar inte killar) är:
Tymbarks cactusjuice!
En enligt mig underbar juice som smakar som FESTIS cactusdryck, men lite mer syrlig och kaktusig :)
Och Lindths Gulschoklad
Två kronor dyrare än Marabou på Årstahallen just nu och så sjukt mycket godare :D
Långt inlägg, nu ska det bli semla, sen sova, Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0